top of page
חיפוש

שיווק ברשתות חברתיות: כדאי לשווק עסק בכל סושיאל מדיה קיימת?

עודכן: 24 בינו׳ 2023

נושא השיווק ברשתות חברתיות יכול להיות מהדברים האלו שבעלי עסקים נוטים לחשוב עליו - ״כמה שיותר, יותר טוב״. הנטייה היא לחשוב שכדי להגדיל את החשיפה לעסק, בטוח צריך לפרסם 5 פעמים ביום, 7 ימים בשבוע בכל רשת חברתית קיימת. הגיוני הרי, לא? התשובה הקצרה היא - לא. גם אם אתם חשבתם עד עכשיו שזו הנוסחא לשיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות, אל תרגישו רע. זהו מיתוס נפוץ שהרבה נופלים למלכודת שלו, אותו תכף ננפץ.


DO MORE שומר מסך מחשב שבעמדת עבודה במשרד משפטי מוטיבציה לבעלי עסקים ויזמים
DO MORE - ?האם זה תקף גם בשיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות

שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינוניים - כל האמת ורק האמת


אתם יודעים כמה זה חשוב לשמור על קשר עם העוקבים. אם תתחילו להשקיע 24/7 בכל סושיאל מדיה שנבראה, אתם מהר מאוד תמצאו את עצמכם שחוקים בעצמכם ויחד אתכם העסק. שיווק עסק באינסטגרם, בפייסבוק, בטיקטוק וכו׳ במקביל, לאו דווקא יעזור לכם להחשף ליותר לקוחות פוטנציאליים, ואפילו עלול להביא לתוצאות ההפוכות! הבעיה היא, שלנסות לעשות ג'אגלינג בין כל הרשתות החברתיות עלול לגרום לכם לעגל פינות ולפרסם יותר תוכן ללא משמעות אמיתית.


כמובן, בעלי עסקים רוצים לטובת העסק, אבל בדיוק במקרים כאלו - לפעמים Less is more. בדיוק מהסיבה הזו, הרבה עסקים בוחרים להעזר בשירותיה של סוכנות שיווק דיגיטלי כדי להוריד מהעומס של יצירת תוכן בלי הפסקה, ניהול רשתות חברתיות, קמפיינים ברשתות החברתיות וכדומה.


גבר בעל עסק תשוש עובד מחשב
אזהרה: שיווק בכל הרשתות החברתיות במקביל עלול לגרום לתשישות ולא נחוץ באמת

מה כן? לפרסם תוכן איכותי בשביל אנשים ולא רק עבור האלגוריתם


שיווק ברשתות חברתיות לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים אמורות להיות תוסף לפעילות עסקית קיימת ולא להפך. יהיה לכם יותר קל לשתף את העוקבים שלכם במידע שימושי ומעניין אם אתם ממוקדים ויש לכם את הזמן הדרוש להשקיע בתוכן איכותי באמת. בשביל לענות על השאלה - איך לשווק את העסק שלי? אנחנו נצטרך להבין לעומק למי אנחנו משווקים. זאת אומרת, שנצטרך להבין איפה האנשים האלו מבלים את זמנם בין היתר. גם אם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מבלים בכל הרשתות החברתיות הקיימות, אין אדם שמבלה בכולן באותה כמות כל יום.

אחרי מחקר מעמיק על קהל היעד שלנו, אנו נבחר את הסושיאל מדיה העיקריות להשקיע בהן את כל הרעיונות המבריקים שלנו (היעזרו בחקר מתחרים ותבדקו איפה הם משקיעים את מאמצי השיווק שלהם). מאותה נקודה, יהיה יותר סיכוי שהעוקבים שלכם וגולשים חדשים שחולפים על פני הדפים העסקיים שלכם, יעצרו הכל וישקיעו זמן בללמוד על העסק שלכם ואפילו לבחור להשתמש בשירותים שלכם או לקנות את המוצרים שלכם על פני המתחרים!

צריכים עזרה עם השיווק הדיגיטלי ברשתות החברתיות?

זה בדיוק מה שאנחנו עושים הכי טוב.


38 צפיות0 תגובות
bottom of page